Svi obrazovni ciklusi (1. - 8. razred)
Odgojno-obrazovni sadržaji:
- Stop nasilju među djecom / Za sigurno i poticajno okruženje u školama
- Humane vrednote
- Poštujte naše znakove – ponašanje u prometu
- Zdravstveni odgoj
- Ekoškole - zaštita okoliša
- Školski volonteri
- BIG - Budi internet genijalac (sigurnost na internetu)
- Ča-more-judi
- Dječji Pričigin
- Erasmus+
Vijesti, materijale i informacije za pripremu i provedbu školskih preventivnih programa možete vidjeti na portalu preventivni.hr (http://public.carnet.hr/preventivni/?cat=5)
Ove školske godine 2022./23. središnja tema Školskog kurikuluma je istraživanje utjecaja klimatskih promjena na obnovljive zalihe pitke vode te i obnavljanje i zaštita ekosustava povezanih s vodom u užoj zajednici s ciljem poticanja učenika i lokalnog stanovništva na promišljanje i poduzimanje aktivnosti kojima bi se očuvala lokalna i globalna biološka raznolikost.
Kroz središnju temu Vodena zrcala otoka Šolte bavit ćemo se Globalnim ciljevima održivog razvoja usvojenim na 69. sjednici Opće skupštine UN-a 2015. godine te svoja istraživanja posebno usmjeriti na lokve i druga vlažna staništa na Šolti kao prirodna sakupljališta vode i specifične ekosustave te promišljanje o mogućnostima preuzimanjem tradicijskih, nekonvencionalnih oblika prikupljanja vode na otoku uvjetima klimatskih promjena i to kroz obnovu i ponovnu upotrebu gustirni.
Navedeni cilj planiramo realizirati kroz problemsku, istraživačku i terensku nastavu, međupredmetnim planiranjem i provođenjem projekata kao što su - Vodena zrcala otoka Šolte: Čuvajmo svoj dom od malih nogu! Ekoškole i Procter&Gamble za očuvanje biološke raznolikosti, Međunarodne Eko-škole, Mali poduzetnici za zeleni Otok – Erasmus+, Školski volonteri - Mladi za stare, stari za mlade, Budi Internet genijalac (BIG), Zasadi stablo ne budi panj! i Erastotenov ekperiment.
Kontekstualizacija:
Otok Šolta je otok bez tekuće vode te je do nedavno ovisio isključivo o vodi prikupljenoj u gustirnama – kamenim cisternama koje su se dijelom gradile kao mještanske, a dijelom su ih imala i pojedina kućanstva. Dodatna voda za napajanje stoke i navodnjavanje polja crpljena je iz prirodnih kamenih udubljenja u kojima većim dijelom godine nije presušivala. Dovođenjem tekuće vode iz rijeke Cetine na Otok, posve su zanemarene gustirne, a osobito lokve koje su nepristupačne, zagađene različitim vrstama otpada, naseljene nepripadajućim biovrstama te obrasle gustim neodržavanim raslinjem.
Te vode, lokve i more danas zrcale čovjekovu nebrigu o prirodi, kao i ignoriranje klimatskih promjena, odnosno globalnog zatopljenja koje utječe na količinu dostupnih vodenih resursa, osobito pitke vode. Ugroženost biološke raznolikosti vodenih površina zrcale neodgovoran odnos čovjeka prema prirodi te neosvještenost utjecaja globalnog zatopljenja izazvanog svojom utjecajem kao i mogućnosti djelovanja kojim mogu očuvati biološku ravnotežu kako za sebe tako i za biološke zajednice o kojima ovise.
Promjenom odnosa prema ovim važnim vodenim resursima promijenit ćemo i vlastitu refleksiju u Vodenim zrcalima otoka Šolte.
Ljetna radionica - glazbene igre
Autor: Maja Blagaić, Damira Piplica, 27. 6. 2019.
U srijedu 26. 6. 2019. u sklopu održavanja ljetnih radionica učiteljice Maja Blagaić i Damira Piplica organizirale su glazbenu radionicu u kojoj su učenici 4. razreda imali priliku, kroz igru, pokazati svoje znanje iz Glazbene kulture.
Rješavajući križaljke i osmosmjerke učenici su se prisjetili znanja o glazbenim instrumentima nakon čega su imali priliku odmjeriti svoje glazbeno znanje igrom Twister.
Kako bi pobijedili, mali glazbenici su povezivali zvukove raznih instrumenta s njihovim nazivima. Točnim su odgovorom stekli pravo postaviti bilo (lijevu ili desnu) ruku ili nogu na boju na koju bi stala kazaljka. U slučaju dvaju krivih odgovora ili nemogućnosti stajanja u mjestu na zadanim bojama, pojedini bi igrač bio diskvalificiran. Pogađate...
Na koncu je ipak presudio potonji kriterij što je dokaz da naše učenike uistinu moramo smatrati vrsnim poznavateljima glazbenih instrumenata.
Raspored sati 5.-8.r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored sati 1.-4. r. u 2023./24.-od 18.9.2023.
Raspored PRIJEVOZA učenike u šk.g.2023./24.
Raspored dežurstva u vrijeme velikog odmora 2023./24.
Dnevno dežurstvo učitelja i administrativno-tehničkog osoblja 2023./24.
Konzultacije i informacije za roditelje 2023./24._18.9.2023.
Sa Zebrom sigurno školu_slikovnica
Letak_Page1. za roditelje_Ponašanje u prometu
Letak_Page2. za vozače_Ponašanje u prometu
Letak_Page3. za djecu_Ponašanje u prometu
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Obavijesti |
Obrazovni i e-časopisi |
Dnevni tisak |
Ukupno: 5389966
Ovaj mjesec: 4686
Ovaj tjedan: 694
Danas: 30