preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grohote" Grohote

 > Naslovnica
Vijesti

Model i način rada OŠ Grohote pri izvođenju nastave u šk. god. 2020./21.

Autor: Administrator , 2. 9. 2020.

Poštovani učenici i roditelji,

U skladu s Uputama MZO i Uputama Osnivača vezano za početak školske godine 2020./21. naša škola će radit po tzv. Modelu A (Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19):  

  • nastava izvoditi u jednoj smjeni
  • nastava ne počinje i ne završava u isto vrijeme razrednoj i predmetnoj nastavi
  • odgojno-obrazovni rad organiziran je na način da svi učenici ne dolaze u isto vrijeme u školu
  • povećana je frekvencija reda vožnje školskih autobusa za 1 jutarnji dolazak učenika
  • organizacija odmora u različito vrijeme (po dva razredna odjela u isto vrijeme u različitim prostorima)
  • organizirani su odmori učenika u različito vrijeme (po dva razredna odjela u isto vrijeme u različitim prostorima)
  • implementirat će se sve mjere i preporuke HZJZ-a primjenjive na ovaj model

Za provedbu nastave u školskog godini 2020./2021. planiraju se tri modela.

To su: (1) Model A: nastava u školi, (2) Model B: mješoviti oblik nastave (dijelom u školi dijelom na daljinu), (3) Model C: nastava na daljinu.

Vlada Republike Hrvatske odlukom aktivira sve modele, a o primjeni pojedinog modela (A, B i C) odlučuje škola u suradnji s osnivačem i nadležnim lokalnim stožerom.

Koji će od modela i u kojem trenutku biti primijenjen uvelike ovisi i o zdravstvenim preporukama koje se odnose na epidemiološku situaciju u Hrvatskoj na nacionalnoj i lokalnoj razini na početku školske godine ili u bilo koje vrijeme tijekom školske godine.

U slučaju pogoršanja ili poboljšanja epidemiološke situacije na lokalnoj razini, o zatvaranju/otvaranju odgojno-obrazovne skupine ili razrednog odjela u pojedinoj školi ili pak određene škole u županiji odluku donosi ravnatelj ustanove u suradnji s osnivačem i nadležnim lokalnim stožerom o čemu ravnatelj istoga dana izvješćuje Ministarstvo.

Model A

Svi učenici su u školi (ovaj model podrazumijeva to da se svi učenici obrazuju u školi uz pridržavanje epidemioloških Uputa HZJZ)

  • Škole koje rade u jednoj smjeni: organiziraju nastavu uz poštivanje Uputa HZJZ

Iznimka:

  • za učenike koji spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, nastava se organizira kao nastava na daljinu
  • za učenike koji su odsutni iz škole jer su COVID pozitivni, koji su u samoizolaciji, nastava se organizira kao nastava na daljinu
  • za učenike iz različitih razrednih odjela (prilikom izvođenja izborne, fakultativne, dodatne i dopunske nastave, produženog boravka, programa produženog stručnog postupka, nastave jezika i kulture nacionalnih manjina po Modelu C, pripremne i dopunske nastave hrvatskoga jezika za djecu koja ne znaju ili nedovoljno znaju hrvatski jezik) ukoliko nije moguće organizirati rad po odjelu te tako izbjeći kontakt učenika različitih iz odjela, nastava se organizira kao nastava na daljinu.

Model A podrazumijeva to da se svi učenici obrazuju u školi licem u lice uz pridržavanje epidemioloških Uputa. Ograničenja su takve prirode da prostorni i kadrovski uvjeti omogućuju provedbu obrazovnog procesa u školi uz poštivanje epidemioloških mjera.

Pretpostavka za to je pojačana osobna higijena, dezinfekcija ruku i poštivanje najvećega mogućega fizičkog razmaka kod učenika od I. do IV. razreda osnovne škole, a kod učenika od V. do VIII. razreda osnovne škole u učionicama osiguran fizički razmak od 1,5 m, odnosno između svih osoba (učenika i nastavnika).

Ukoliko kod učenika od V. do VIII. razreda osnovne škole u učionicama nije osiguran fizički razmak od 1,5 m, odnosno između svih osoba (učenika i nastavnika), učenici i nastavnici obvezni su nositi maske.

Za učenike koji spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu nadležni liječnik izdaje potvrdu, kao i za učenike koji su odsutni iz škole jer su COVID pozitivni i koji su u samoizolaciji, nastava se organizira kao nastava na daljinu.

Uz to, ukoliko tijekom izvođenja određenih oblika nastave (npr. izborne nastave, nastave stranih jezika, fakultativne nastave, dodatne i dopunske nastave, programa produženog stručnog postupka, nastave jezika i kulture nacionalnih manjina po Modelu C, pripremne i dopunske nastave hrvatskoga jezika za djecu koja ne znaju ili nedovoljno znaju hrvatski jezik i slično) nije moguće izbjeći fizički kontakt učenika iz različitih razrednih odjela, za te se skupine učenika nastava organizira kao nastava na daljinu.

O primjeni ovog modela odlučuje škola u suradnji s osnivačem i nadležnim lokalnim stožerom. U slučaju pogoršanja epidemiološke situacije na lokalnoj razini, o zatvaranju odgojno-obrazovne skupine ili razrednog odjela u pojedinoj školi ili pak određene škole u županiji odluku donosi ravnatelj škole u suradnji s osnivačem i nadležnim lokalnim stožerom o čemu ravnatelj istoga dana izvješćuje Ministarstvo.

 

SRS OŠ Grohote




Tražilica
RASPORED SATI 2018./19.
Upute HZJZ-a
ZBORNICA

Virtualna učionica - 8. razred 

Virtualna učionica - 7. razred

Virtualna učionica - 6. razred

Virtualna učionica - 5. razred

Virtualna učionica - 4. razred

Virtualna učionica - 3. razred

Virtualna učionica - 2. razred

Virtualna učionica - 1. razred 

e-Dnevnik

Oglasna ploča
SIGURNOST U PROMETU
Upisi u srednju školu 2018./19.

Safetynet

LINKOVI ZA IGRU I UČENJE
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

ZANIMLJIVOSTI
DOKUMENTI
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 4. 2011.

Ukupno: 5241764
Ovaj mjesec: 18
Ovaj tjedan: 177
Danas: 18
CMS za škole logo
Osnovna škola "Grohote" Grohote / Podkuća 28, HR-21430 Grohote - Šolta / os-grohote-solta.skole.hr / ured@os-grohote-solta.skole.hr
preskoči na navigaciju