Interaktivnim storytellingom upoznali su tadašnje okolnosti života na otoku, zahtjevnost prikupljanja i ograničenost korištenja vode, raznovrsnost poljoprivrednih poslova, kao i segmente proizvodnje vapna, te neizostavnu ulogu žene u svemu prikazanome. Šetnjom do nadahnjujućeg lokaliteta Jamina imali su priliku isprobati vještinu nošenja tereta na glavi, a na gustirni (bunaru) više načina grabljenja vode. Uz to, Šoltanka im je pripovijedala o stolu na kojem se birao mjesni knez i otkrila zbog čega je svojevremeno dobio naziv „stol pošteni“. Autentičnost priče dodatno je obogaćeno govorom otoka, te su učenici uz iskustvo nošenja spare i kalavanja vode, uživali u slakome (suve smokve, mendule, kolači).
Pripovijedanje, kao središnja tema MHK, storytellingom Šoltanka učenicima osnovne škole bilo je značajno više – potpuni doživljaj.
Željka Alajbeg, voditelj Knjižnice Grohote