Datum objave: 18. prosinca 2024.

Izvješće o provedenoj nastavnoj aktivnosti: Mapiranje Erasmus+ KA 2 – Putevima antičkih civilizacija

pro 18, 2024 | Erasmus+, Projekti, Putevima antičkih civilizacija - Erasmus+KA2, ŠPP

U sklopu aktivnosti  i druge mobilnosti na temu Mapiranje, učenici su ispunili KWL tablicu (što Znam, što Želim znati, što Sam naučio) kako bi aktivno sudjelovali u usvajanju novih znanja i reflektirali o vlastitom učenju. Tablicu je popunilo 6. učenika OŠ Grohote koji su sudjelovali u KA2 projektu „ Putevima antičkih civilizacija“

U stupcu “Znam”, učenici su pokazali predznanje iz područja korištenja različitih vrsta karata, poput Google Eartha i digitalnih karata. Pokazali su razumijevanje osnovne funkcije karata u svakodnevici i znatiželju za naprednijim tehnikama mapiranja.

U stupcu “Želim znati”, učenici su izrazili interes za sljedeće teme:

  • Koji su osnovni koraci u postupku mapiranja?
  • Što je prostorno mapiranje?
  • Kako se koriste GIS alati za mapiranje?
  • Koja je važnost mapiranja u arheološkim istraživanjima i otkrivanju lokaliteta?

Tijekom aktivnosti učenici su:

  • Naučili osnovne korake u postupku mapiranja, uključujući prikupljanje podataka na terenu, digitalizaciju i interpretaciju prostornih podataka.
  • Upoznali se s pojmom prostornog mapiranja i shvatili njegovu ulogu u vizualizaciji, analizi i interpretaciji prostornih informacija.
  • Stekli osnovna znanja o GIS (Geografski Informacijski Sustav) alatima i njihovoj primjeni u analizi prostora.
  • Razumjeli važnost mapiranja u arheologiji, posebice u kontekstu otkrivanja i dokumentiranja arheoloških lokaliteta.
  • Učili kako se mapiranje koristi za izradu fotografija i snimanje terena, kao i u stvaranju 3D modela lokaliteta.
  • Otkrili da se pomoću određenih metoda mapiranja mogu otkriti objekti skriveni ispod površine tla.

Zaključak:

Učenici su aktivno sudjelovali u aktivnosti, pokazali visoku razinu interesa i postigli sve planirane ishode. Aktivnost je bila uspješna jer je omogućila povezivanje teorijskih znanja s praktičnom primjenom u stvarnom kontekstu, osobito u području arheologije. Korištenje KWL tablice doprinijelo je jasnijem uvidu u predznanja i potrebe učenika, te omogućilo učinkovitije usmjeravanje nastavnog procesa.

Skip to content